دستفروشی یک بازیگر مقابل سینما

دستفروشی یک بازیگر مقابل سینما
خبر دستفروشی هنرمند پیشکسوت سینمای ایران باعث ناراحتی اهالی هنر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا روزنامه جوان نوشت: طی روزهای گذشته خبری پیرامون دستفروشی احمدرضا اسعدی، هنرمند پیشکسوت سینمای ایران در یکی از رسانه‌های رسمی کشور منتشر که باعث ناراحتی و آزردگی خاطر اهالی هنر شد.

 


پیرو همین موضوع، جلسه‌ای با حضور احمدرضا اسعدی و عوامل فیلم «فردا» برگزار و بنا بر تصمیم گروه تولیدکننده فیلم و تهیه‌کننده قرار شد تمامی مبلغی که از فروش فیلم بر پرده سینماها به تهیه‌کننده می‌رسد در اختیار احمدرضا اسعدی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران قرار بگیرد. در این نشست احمدرضا اسعدی طی سخنانی بیان کرد: من در تمامی طول زندگی‌ام آموختم که دستم را جلوی کسی دراز نکنم و این روزها هم که در مقابل سینما «زرشک» می‌فروشم. خداوند را شاکرم که برای امرار معاشم کسب روزی حلال می‌کنم.
 

دستفروشی یک بازیگر مقابل سینما

این بازیگر سال‌های دور سینمای ایران در ادامه توضیح داد: اگر می‌خواهد حرفی از من در رسانه‌ها منعکس شود، تمامی حرف من این است: «ما دانه‌هاى کنجدیم دلسوخته، با چشم دل ما را ببین.» در ادامه احسان دلاویز، تهیه‌کننده فیلم «فردا» گفت: زمانی که این خبر را خواندم بسیار شوکه شدم و دلم می‌خواست که کوچک‌ترین کاری را برای شما انجام دهم. امیدوارم که هنردوستان در سینماها فیلم را ببینند تا مردم علاوه بر حمایت از سینماى مستقل و تماشاى یک فیلم شریف، در حمایت از یک هنرمند پیشکسوت گام بلندى بردارند. وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با امیرحسین علم‌الهدی، مدیر گروه «هنر و تجربه» انجام شده است، تمام عواید فروش فیلم «فردا» به این هنرمند پیشکسوت تعلق می‌گیرد.





:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: برچسب‌ها: دوستان همراه-دانا -دست فروش- بازیگر سینما ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وثوقی
تاریخ : شنبه 3 مرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: